El 20 de juny, el nostre Grup de Xou Júnior va ser convidat pel Club Patí Montornès per participar en el I Trofeu de Grups de Xou, una competició organitzada pel mateix club.

L’actuació va destacar per la seva força, expressió i gran càrrega emocional, captivant el públic present a la pista.

Des del club volem agrair sincerament la invitació i l’oportunitat de compartir una jornada tan especial, plena de patinatge, convivència i emoció.